Drodzy Klienci

Dla Waszej wygody ceny materaców i innych przedmiotów zakupionych w naszym sklepie są ostateczne i nie będą powiększane o koszty pakowania i wysylki. Jedyna dopłata dotyczy opcji dostawy za pobraniem i wynosi 25 pln za paczkę. Darmowa wysyłka dotyczy wszystkich wysyłek do adresatów na terenie Polski.

Od 1 marca 2017r. wszystkie produkty na naszym sklepie zawierają także usługę wniesienia do domu! Każda paczka niezależnie od firmy kurierskiej będzie dostarczona bezpośrednio do lokalu, którego numer wpiszesz w formularzu zamówienia!

Materace nie zawierające płyty kokosowej są składane na pół lub rolowane do transportu firmą kurierską. W takim wypadku po otrzymaniu i rozpakowaniu należy poddać materac 24-48 h relaksacji - zależnie od rozmiaru i sposobu spakowania. Materac można użytkować niezwłocznie po rozpakowaniu jednak pełen rozmiar w każdej płaszczyźnie osiągnie dopiero po ostatecznej relaksacji. W pewnych przypadkach - związanych np. z niską temperaturą powietrza lub długim okresem transportu - relaksacja może się wydłużyć do kilku dni. Wszystkie inne produkty są wysyłane w postaci rozłożonej - wymiary rzeczywiste. Wszystkie produkty pakujemy standardowo w 2 warstwy folii. Produkty o dużych gabarytach są dodatkowo zapakowane w warstwę membrany odpornej na wilgoć umieszczanej po warstwą folii zewnętrznej. Dostawy zamówień do klientów realizuje firma kurierska DPD oraz K-EX. Przesyłki o dużych gabarytach i wadze ponad 31,5 kg realizuje firma przewozowa Rohlig SUUS. Czas dostawy od momentu wydania paczki na naszym magazynie wynosi od 24h (DPD w dni robocze) do 7 dni (Rohlig SUUS strefą podmiejska). Nie realizujemy wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej a także za pośrednictwem innych przewoźników zleconych przez klientów detalicznych. Wysyłki do krajów Unii Europejskiej możliwe są wyłącznie po pisemym lub telefonicznym uzgodnieniu dodatkowych kosztów wysyłki.

Nieodebranie przesyłki za pobraniem, powoduje poniesienie przez sklep dodatkowych kosztów, nieraz przekraczających wartość zamówienia. Aby uniknąć strat, sklep będzie się ubiegać o zwrot poniesionych kosztów na drodze polubownego zwrotu należności lub na drodze sądowej. W drugim przypadku osobę zamawiającą obciążają również koszta sprawy sądowej, windykacji oraz opłat administracyjnych.