Drodzy Klienci

Dla Waszej wygody ceny materaców i innych przedmiotów zakupionych w naszym sklepie są ostateczne i nie będą już powiększane w koszyku zakupowym o koszty wysyłki. Jedyna dopłata dotyczy opcji dostawy za pobraniem i wynosi 25 pln za paczkę. Darmowa wysyłka dotyczy wszystkich wysyłek do adresatów na terenie Polski.

Od 1 marca 2017r. wszystkie produkty do 31,5kg na naszym sklepie (dostarczane za pośrednictwem DPD i GLS) zawierają także usługę wniesienia do domu! Każda paczka do tej wagi niezależnie będzie dostarczona bezpośrednio do lokalu, którego numer wpiszesz w formularzu zamówienia!

Materace nie zawierające płyty kokosowej i płyt z pianek PUR są składane na pół lub rolowane do transportu firmą kurierską. W takim wypadku po otrzymaniu i rozpakowaniu należy poddać materac 24-48 h relaksacji - zależnie od rozmiaru i sposobu spakowania. Materac można użytkować niezwłocznie po rozpakowaniu jednak pełen rozmiar w każdej płaszczyźnie osiągnie dopiero po ostatecznej relaksacji. W pewnych przypadkach - związanych np. z niską temperaturą powietrza lub długim okresem transportu - relaksacja może się wydłużyć do kilku dni. Wszystkie inne produkty są wysyłane w postaci rozłożonej - wymiary rzeczywiste. Wszystkie produkty pakujemy standardowo w 2 warstwy folii. Produkty o dużych gabarytach są dodatkowo zapakowane w warstwę membrany odpornej na wilgoć umieszczanej po warstwą folii zewnętrznej. Dostawy zamówień do klientów realizuje firma kurierska DPD Polska sp. z o.o. oraz GLS Sp. z o.o. Przesyłki o dużych gabarytach (suma długości, szerokości i wysokości pow. 300cm) i wadze ponad 31,5 kg realizuje firma przewozowa Geis PL Sp z o.o.. Czas dostawy od momentu wydania paczki na naszym magazynie wynosi od 24h (DPD, GLS w dni robocze) do 7 dni (Geis PL strefą podmiejska). Nie realizujemy wysyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej a także za pośrednictwem innych przewoźników zleconych przez klientów detalicznych.

Uwaga! Od dnia 16-05-2018 wysyłki do krajów Unii Europejskiej możliwe są wyłącznie po pisemnym lub telefonicznym uzgodnieniu wariantów logistycznych i dodatkowych kosztów wysyłki. W celu ustalenia tych warunków należy podać adres dostawy na terenie UE oraz model i rozmiar materaca pisząc na adres bok@hevea24.pl.

Nieodebranie przesyłki za pobraniem, powoduje poniesienie przez sklep dodatkowych kosztów, nieraz przekraczających wartość zamówienia. Aby uniknąć strat, sklep będzie się ubiegać o zwrot poniesionych kosztów na drodze polubownego zwrotu należności lub na drodze sądowej. W drugim przypadku osobę zamawiającą obciążają również koszta sprawy sądowej, windykacji oraz opłat administracyjnych.